Logo Komcat
СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОЇ БЕЗПЕКИ
Logo Komcat
СИСТЕМИ ЕЛЕКТРОННОЇ БЕЗПЕКИ
Logo Komcat
БЕЗПЕКА
 
Положення обмеженої гарантії та умови повернення
 

Основні положення

ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" гарантує відсутність дефектів всіх матеріалів, комплектуючих та збірки своєї продукції при нормальній експлуатації за час гарантійного строку.

Гарантійний період

Для всіх приладів ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" гарантійний період 1 (один) рік. Справжня гарантія не розповсюджується на GSM- модулі компанії SIMCOM, ESP8266 - модулі компанії Espressif Systems, які є одним з елементів приладів КОМСАТ.

Гарантійний строк обчислюється з дня придбання товару у офіційного представника ТОВ "КОМСАТ, ЛТД". За дату придбання приймається дата, вказана на товарному чеку, на транспортній накладній або у електронній базі ТОВ "КОМСАТ, ЛТД". Обмежена гарантія розповсюджується лише на першого кінцевого покупця продукції ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" і не може бути передана наступному покупцю.

Гарантійний термін не підлягає продовженню, відновленню чи іншим змінам через подальший перепродаж, ремонт або заміни продукції ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" у офіційного Представника. При цьому відремонтовані чи замінені під час гарантійного терміну частини забезпечуються гарантією на залишок початкового гарантійного терміну.

Умови повернення товару

Згідно чинного законодавства України Ви можете обміняти придбаний товар належної якості на аналогічний при виконанні наступних умов:

1. з моменту придбання товару пройшло не більше 14-ти діб;

2. товар не був у використанні;

3. збережений товарний вид та упаковка;

4. наявні документи, за якими був придбаний товар;

5. якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості або розірвати договір і отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару у продаж.

Обміняти товар, що придбаний у нашому магазині можна через Нову Пошту або поштовою службою. При обміні товару послуги з його пересилки оплачує Покупець.

Після отримання висновку нашого сервісного центру про стан товарного вигляду поверненого товару, наявність всіх деталей та справності механізмів ми повернемо вартість товару, якщо немає в наявності аналогічного для обміну.

Гроші, сплачені за придбаний товар , повертаються не пізніше ніж за 7 діб з моменту підтвердження сервісним центром прийняття товару на вказаний Покупцем рахунок або на рахунок, з якого було зараховано кошти на розрахунковий рахунок Продавця.

Ми маємо право відмовити у заміні товару на новий або поверненню грошей за товар,якщо:

1. від дати покупки пройшло більше 14 днів;

2. відсутні документи, що підтверджують покупку товару;

3. товар був у використанні;

4. комплектація товару неповна, відсутні деталі, оригінальна упаковка, зарядні елементи, тощо;

5. при обстеженні товару помітні ознаки стороннього втручання (ремонт, спроба розкриття та інше) або порушені інші умови гарантійного обслуговування товару (занурення у воду, механічний вплив тощо)

Для запобігання пошкодження при транспортуванні товару ретельно його перевіряйте при отриманні, тому що ми відправляємо Вам його у належному стані. Такі збитки може відшкодувати тільки компанія-перевізник.

Заміна несправних частин

Протягом гарантійного періоду ремонт або заміна несправних частин відбувається на розсуд ТОВ "КОМСАТ, ЛТД".

Всі частини продукції чи інше обладнання, замінене ТОВ "КОМСАТ, ЛТД", стає власністю ТОВ "КОМСАТ, ЛТД". При ремонті або заміні продукції ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" може використовувати нові чи відновленні деталі чи продукцію.

Порядок передачі товару на ремонт

Для гарантійного або не гарантійного обслуговування товар має бути повернений Представнику (продавцю), ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" або на місце придбання. В випадку, якщо передача виробу для діагностики чи ремонту відбувається безпосередньо в ТОВ "КОМСАТ, ЛТД", то Покупцю спочатку потрібно виконати нижче наведені вимоги.

Перед поверненням приладів КОМСАТ, що програмуються(настроюються) впевніться, що Ви вилучили SIM-карту і microSD карту, згідно з Інструкцією користувача, а також скопіювали й видалили з пам'яті приладів конфіденційну, приватну чи особисту інформацію (назву зон, телефонні номери Власників). Передача SIM-картки, microSD картки і особистої інформації в пам'яті пристроїв КОМСАТ (конфігурація приладу) можлива тільки після попереднього узгодження з Представником чи ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" в випадку необхідності визначення несправності виробу.

Перед відправленням продукції Покупець зобов'язаний в письмовій формі детально викласти зміст несправності виробу, можливі причини її виникнення, дії, що передують її виникненню. Також необхідно вказати контактні дані Покупця (П.І.Б., фірма, телефон, населений пункт, склад Нової Пошти) для оперативного зв'язку з ним в випадку виникнення питань у Представника чи спеціалістів ТОВ "КОМСАТ, ЛТД". Письмовий опис проблеми разом з контактними даними вкладається в пакувальну тару з виробом.

Підготовлений виріб з описом необхідно відправити в ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" за наступними контактними даними:

Після відправлення упакованого виробу Представнику або ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" повідомляються дані відправника (Покупця), служба доставки, номер товарно-транспортної накладної (декларації).

Доставка продукції на перевірку, діагностику і ремонт, а також відремонтованого чи заміненого виробу відбувається за рахунок Покупця.

Строки виконання ремонту

ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" прикладе всі зусилля, достатні з розумної точки зору, для здійснення ремонту чи заміни виробу Покупцю протягом строку, що не перевищує двадцяти одного (21) дня з моменту отримання офіційного повернення від Покупця чи від Представника ТОВ "КОМСАТ, ЛТД".

ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" не несе відповідальності за будь-які пошкодження нанесені відремонтованому чи заміненому продукту при транспортуванні Покупцю чи Представнику.

Обмеження відповідальності

Гарантійне обслуговування не відбувається при умові наступних дій чи пошкоджень товару:

Інші важливі зауваження

В випадку якщо справжня гарантія не розповсюджується на продукцію ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" чи на проблему, в зв'язку з якою потрібне сервісне обслуговування, ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" і її офіційні Представники залишають за собою право вимагати сплату за ремонт чи заміну продукції, а також за обслуговування.

В рамках справжньої гарантії все програмне забезпечення, яке було початково встановлено на виробах ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" для її нормальної роботи, вважається програмне забезпечення ТОВ "КОМСАТ, ЛТД". ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" не гарантує, що будь-яке програмне забезпечення ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" (включаючи оновлення й модернізацію), що надається разом з продукцією, в її складі чи для неї, буде відповідати Вашим потребам, чи буде сумісно з будь-якими апаратними засобами чи програмним забезпеченням, наданими третьою особою, чи що функціювання будь-якого програмного забезпечення буде безперебійним, чи що всі дефекти програмного забезпечення виправляються чи будуть виправлені. ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" чи її офіційні Представники нададуть Вам останню версію програмного забезпечення ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" для переустановлення на Вашій продукції в цілях виправлення дефектів, пов'язаних з програмним забезпеченням ТОВ "КОМСАТ, ЛТД". До деякого програмного забезпечення ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" можуть застосовуватися окремі ліцензійні умови. Для отримання інформації щодо програмного забезпечення відвідайте веб-сайт ТОВ "КОМСАТ, ЛТД".

SIM-картка, стільникова і (або) інша мережа чи система, за допомогою якої функціонує продукція ТОВ "КОМСАТ, ЛТД", надається стороннім оператором від ТОВ "КОМСАТ, ЛТД". В зв'язку з цим в рамках справжньої гарантії ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" не приймає на себе відповідальність за функціонування, доступність, покриття, послуги чи діапазон охоплення такої стільникової чи іншої мережі чи системи.

СПРАВЖНЯ ОБМЕЖЕНА ГАРАНТІЯ ЯВЛЯЄТЬСЯ ВИКЛЮЧНОЮ І ЄДИНОЮ НАДАНОЮ ГАРАНТІЄЮ, ЩО ЗАМІНЮЄ БУДЬ-ЯКІ ІНШІ ЯВНІ І ПРИПУЩЕНІ ГАРАНТІЇ. ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" НЕ НАДАЄ НІЯКИХ ГАРАНТІЙ, ЯВНИХ ЧИ ОПОСЕРЕДКОВАНИХ, ЩО ВИХОДЯТЬ ЗА МЕЖІ ОПИСУ, ЯКИЙ ТУТ МІСТИТЬСЯ, ВКЛЮЧАЮЧИ ОПОСЕРЕДКОВАНУ ГАРАНТІЮ ТОВАРНОЇ ПРИДАТНОСТІ І ВІДПОВІДНОСТІ ПЕВНОМУ ПРИЗНАЧЕННЮ. НА РОЗСУД ПОКУПЦЯ ЗАЛИШАЄТЬСЯ ЗАСТОСУВАННЯ НЕВИПРАВНОГО, З ДЕФЕКТАМИ І НЕПРИПУСТИМОГО ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТОВАРУ. ТОВ "КОМСАТ, ЛТД" НЕ НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОШКОДЖЕННЯ, НАНЕСЕНІ ІНШІЙ ВЛАСНОСТІ ЧЕРЕЗ БУДЬ-ЯКІ ДЕФЕКТИ ВИРОБУ, ПОШКОДЖЕННЯ, ПРИЧИНЕНІ НЕЗРУЧНІСТЮ, ВТРАТОЮ ВИРОБОМ КОРИСНОСТІ, ВТРАТУ ЧАСУ, А ТАКОЖ ЗА БУДЬ-ЯКИЙ ОСОБЛИВИЙ, ВИПАДКОВИЙ, ОПОСЕРЕДКОВАНИЙ НЕПРЯМИЙ ЗБИТОК, ШТРАФНІ ЗБИТКИ, ВКЛЮЧАЮЧИ, ТА НЕ ОБМЕЖУЮЧИСЬ ЛИШЕ ПЕРЕЧИСЛЕНИМ: КОМЕРЦІЙНИЙ ЗБИТОК, ВТРАТА ПРИБУТКУ, ВТРАТА КОНФІДЕНЦІЙНОЇ ЧИ ІНШОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ВТРАТИ, ВИКЛИКАНІ ПЕРЕРВАМИ В КОМЕРЦІЙНІЙ ЧИ ВИРОБНИЧІЙ ДІЯЛЬНОСТІ З ПРИВОДУ ТОГО, ЯК ІНШІ ТАКІ ТОВАРИ БУДУТЬ ВИЗНАЧЕНІ ЯК НЕВИПРАВНІ, З ДЕФЕКТАМИ І НЕПРИПУСТИМИМИ ДО ВИКОРИСТАННЯ.

Справжня обмежена гарантія дає покупцю певні юридичні права. Покупець може також мати інші права відповідні місцевому законодавству по захисту прав споживача, що змінюються в залежності від країни і можуть не збігатися з даною обмежувальною гарантією. Для повного розуміння своїх прав потрібно проконсультуватися з місцевим законодавством.